U likes to click it~ click it~ She likes to click it~ click it~ Everybody likes to? CLICK IT~Tabung Kawen No.1

Assalammualaikum Bloggers :)

Ilmu Allah itu begitu luas,dan semua ilmu itu bukan hak milik mutlak kita. Jadi janganlah kita mendabik dada mengatakan akulah yg menemukan ilmu itu. Kita cuma menyampaikan :)

Di Kemaskini Pada 6 June 2010-Sebarang Komen Sila Tinggalkan di Shoutbox.TQ

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk memuatnaik iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak.

Kantoi La Plak

Suatu hari...seorang suami baru pulang dari meeting (sebenar nye dating)...dan melihat isterinya menangis teresak2...

Suami : kenapa ni yang?

Isteri : Sudahla bang..lepaskan saja saya ni!!

Suami : Eh..kenapa awak cakap camtu plak??

Isteri : Saya tahu..awak ada jumpa perempuan len kan?

Suami : Eh...apa awak cakap ni??

Isteri : Sudahla bang.. semua nya dah tebukti... ada perempuan yang jawab telefon masa saya call awak... dah banyak kali..

Suami : Eerr..aaa... ba..baik la.. abang mengaku.. abang ada perempuan len.. tapi.. apa yang perempuan tu cakap kat awak?

Isteri : Huh..nyampah. ..mentang2 saya tak tau omputeh... tapi saya ada hafal apa yang dia cakap..

Suami : dia cakap apa?

Isteri : dia cakap.."The number u have call..cannot be reached at this momment.. please try again"..asal saya telefon je.. dia cakap camtu... dia tak reti cakap melayu ke????

Kyosingcat.blogspot.com 

0 comments: