U likes to click it~ click it~ She likes to click it~ click it~ Everybody likes to? CLICK IT~Tabung Kawen No.1

Assalammualaikum Bloggers :)

Ilmu Allah itu begitu luas,dan semua ilmu itu bukan hak milik mutlak kita. Jadi janganlah kita mendabik dada mengatakan akulah yg menemukan ilmu itu. Kita cuma menyampaikan :)

Di Kemaskini Pada 6 June 2010-Sebarang Komen Sila Tinggalkan di Shoutbox.TQ

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk memuatnaik iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak.

Kitaran Hidup Sekeping Surat Khabar


kitaran hidup sekeping surat khabar

Benggali penjual surat khabar:
kasi angkut itu surat khabar dari kilang,kasi en wong satu,encik azman satu,datuk razak satu.aiyoo,lupalah sama itu puan devi.kasi pusing balik hantar itu punya surat khabar lah.

Pemandu @ pak cik drebar
selak bahagian nombor.Adussss,miss satu nombor.tepon kawan kata nak cari dukun nombor ekor.mula berangan bila lah aku nak pakai kereta macam bos aku nie.letak surat khabar atas meja.

Bos @ Dato
angkat surat khabar atas meja.Cari bahagian bisness.wahh, saham dah naik.telefon assistance kata nak ajak pergi dinner.cakap slow-slow,nanti datin dengar naya.letak balik surat khabar atas meja.

Ma'am besar @ Datin
Bawak masuk surat khabar dalam rumah.bukak bahagian keluarga.ish ish ish,suri rumah terbeli gelang emas palsu,kesian.nasib baik bukan aku.tu lah lain kali beli yang mahal sikit macam I punyer.tutup balik.

Anak lelaki @ tuan muda
ambik surat khabar.bukak bahagian last sekali (bahagian sukan).APA,MU kalah 3-0 dengan dengan Chelsea.kutuk Alex Ferguson,tak tau uruskan pemain .hempas surat khabar.

Anak perempuan @ cik puan muda
selak surat khabar.bukak bahagian hiburan.ohh tidak.dafi sudah berpunya??tepon kawan.ehh ko da tau dafi dah ada girlfriend?alaa,melepas ler aku.letak surat khabar.gayut telepon berjam-jam.

Adik lelaki @ baby boy
bukak bahagian komik.gelak sorang-sorang(entah paham ker tidak).bosan aaa
koyaknyer surat khabar itu.buat kapal terbang.lepas puas sepahkan rumah.tengok TV.

Bibik @ tukang gaji
waduhh,ngapa rumah bersepah begini.kutip surat khabar yang bersepah.kumpulkan balik.letak dalam bilik bersama surat khabar lama yang lain.kalo begini cukup bulan aku bisa dapat uwang lebih.boleh aku bisa pakai handfone baru bulan ini loh.

Kyosingcat.blogspot.com 

0 comments: