U likes to click it~ click it~ She likes to click it~ click it~ Everybody likes to? CLICK IT~Tabung Kawen No.1

Assalammualaikum Bloggers :)

Ilmu Allah itu begitu luas,dan semua ilmu itu bukan hak milik mutlak kita. Jadi janganlah kita mendabik dada mengatakan akulah yg menemukan ilmu itu. Kita cuma menyampaikan :)

Di Kemaskini Pada 6 June 2010-Sebarang Komen Sila Tinggalkan di Shoutbox.TQ


Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk memuatnaik iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak.

Kyosingcat Kini Berwajah Baru!!


Tadaaaa~!! Hari ni Kyo dan Rakan-Rakan melancarkan Wajah Baru Kyosingcat.blogspot.com dan adalah menjadi harapan Kyo dan Rakan-Rakan, blog ini akan mendapat perhatian dan tempat di hati para bloggers di luar sana. Hehee.

Bagi Kyo, dengan rekabentuk yang lebih teratur, kemas dan moden ini akan lebih memudahkan follower Kyosingcat.blogspot.com membaca isi kandungan, berinteraksi dengan Team Kyo n The Gangs dengan lebih berkesan.

Terdapat beberapa pembaharuan yang dah Kyo terapkan pada penambaikkan kali ni, dengan kadar loading blog yang lebih pantas, susun atur widget yang lebih kemas dan menarik dan macam-macam lagi sebenarnya yang ada dalam perancangan Kyo n The Gangs, hehee.

So, kepada follower Kyosingcat.blogspot.com di luar sana boleh selalu melawati blog ini untuk menyaksikan pembaharuan-pembaharuan yang akan Team Kyo buat dari semasa ke semasa.

Ok, kyo dah banyak berkata-kata. Kini Kyo harap para bloggers2 kat luar sana yg dah melawati blog ini dapat lah sekiranya lontarkan sedikit komen,cadangan atau kata-kata perangsang kepada Kyo dan Rakan-Rakan untuk menghasilkan yang terbaik di masa akan datang.

Akhir kata dari Kyo dan Rakan-Rakan, kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada yang sudi melawati blog ini dari semasa ke semasa dan tak lokek untuk memberi sebarang komen. We luv u All~ :)

From,
Kyo n The Gang


kyosingcat.blogspot.com 

6 comments:

Kyosingcat said...

Haha thx nebular(alien), we r officially fren rite now, hehee.

ArsenVids said...

Hi, first time drop by....following you to.

Kyosingcat said...

Hi PeeWeet u r welcome here....drop by here everyday k hehe.

debab cute said...

hensem blog kyo......chaiyokkk chaiyokkk chaiyokkkk