U likes to click it~ click it~ She likes to click it~ click it~ Everybody likes to? CLICK IT~Tabung Kawen No.1

Assalammualaikum Bloggers :)

Ilmu Allah itu begitu luas,dan semua ilmu itu bukan hak milik mutlak kita. Jadi janganlah kita mendabik dada mengatakan akulah yg menemukan ilmu itu. Kita cuma menyampaikan :)

Di Kemaskini Pada 6 June 2010-Sebarang Komen Sila Tinggalkan di Shoutbox.TQ

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk memuatnaik iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak.

Makna diSebalik Hadiah


"Pernah korang dapat hadiah daripada seseorang? Setiap hadiah yang diberi kekasih/kawan anda mempunyai maksud yang tersirat... Jadi apakah maksud² tersirat disebalik hadiah² tu? Jom lihat."


JAM TANGAN.........Tanda mengingati setiap masa dan waktu.

CINCIN.............Tanda ikatan kasih yang abadi.

GELANG.............Tanda mesra

RANTAI LEHER.......Ikatan cinta yang perlu perhatian.

SUBANG.............Tanda penghargaan dan penghormatan.

KASUT..............Sentiasa mengambil berat/prihatin.

PAKAIAN/KAIN.......Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu.

PAYUNG.............Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi.

MINYAK WANGI.......Tanda cinta

BINGKAI GAMBAR.....Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan.

BUKU............... Bersifat terbuka dan bertolak ansur.

BUNGA...............Tanda perkenalan/sayang.

SEJADAH DAN ALQURAN.........tandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat.

HANDPHONE ……Tandanya.... kau jangan lari dari ku.......aku kan cari kamu walau dimanapun... melainkan kalau handphone tu ditutup....wakaka.

Kyosingcat.blogspot.com 

0 comments: