U likes to click it~ click it~ She likes to click it~ click it~ Everybody likes to? CLICK IT~Tabung Kawen No.1

Assalammualaikum Bloggers :)

Ilmu Allah itu begitu luas,dan semua ilmu itu bukan hak milik mutlak kita. Jadi janganlah kita mendabik dada mengatakan akulah yg menemukan ilmu itu. Kita cuma menyampaikan :)

Di Kemaskini Pada 6 June 2010-Sebarang Komen Sila Tinggalkan di Shoutbox.TQ

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk memuatnaik iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak.

Kisah Sluor Dalam


Seorang budak kecil sedang memanjat pokok mangga ditepi rumahnya,
tetiba dibawahnya melintas penghulu kampung tersebut sambil memandang
keatas.

"Masya Allah" tok penghulu tersebut tetiba bersuara dan menyuruh budak
kecil tersebut turun. Setelah budak kecil itu turun, tok penghulu
memarahi beliau:


Tok penghulu : Hey budak, lain kali kalau nak memanjat pokok, pakai
seluar dalam dulu. Tak senonoh betul Tok penghulu tersebut memberikan
wang RM5.00 dan menyuruh budak itu membeli seluar dalam. Setelah pulang
kerumah, budak tersebut menceritakan segala-nya kepada emaknya.



Esok pagi-pagi lagi, emak budak tersebut pula memanjat pokok tersebut
tanpa memakai seluar dalam. Dalam hatinya berkata "kalau anak aku boleh
dapat RM5.00, aku yang dah besar ni, koman-koman boleh dapat RM20.00"
Seperti semalam, tok penghulu sekali lagi melintas kawasan tersebut
sambil memandang keatas.

"MasyaAllah" sekali lagi tok penghulu terkejut dan memanggil emak budak
tersebut turun. Dengan hati yang gembira kerana perangkapnya untuk
mendapat RM20.00 akhirnya hampir menjadi kenyataan, tok penghulu
berkata:

"Kamu dengan anak kamu sama saja, dah tahu nak panjat pokok, pakai lah
seluar dalam... tak senonoh betul.

Selepas selesai membebel tok penghulu menyeluk poketnya dan mengambil
wang lalu berkata:

"Nah ambil RM1.00 pergi beli pisau cukur"

Muahahahhaaaaaaaa.

Kyosingcat.blogspot.com 

0 comments: