U likes to click it~ click it~ She likes to click it~ click it~ Everybody likes to? CLICK IT~Tabung Kawen No.1

Assalammualaikum Bloggers :)

Ilmu Allah itu begitu luas,dan semua ilmu itu bukan hak milik mutlak kita. Jadi janganlah kita mendabik dada mengatakan akulah yg menemukan ilmu itu. Kita cuma menyampaikan :)

Di Kemaskini Pada 6 June 2010-Sebarang Komen Sila Tinggalkan di Shoutbox.TQ

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk memuatnaik iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak.

I'm Not Single (2008) MKV

im not single
Synopsis:
The movie tells of a young couple Maya and Adam who loathe each other because they are forced into an arranged marriage by their parents. Maya's ailing grandmother wants her to marry as soon as possible despite the fact that she already has a steady boyfriend, Dani. Dani and Maya love each other and had even planned to marry previously. With the arranged marriage looming closer, Dani has to try and figure out how to stop it from taking Maya away from him forever.

im not single
Release Name: I'm.Not.Single.2008.DVDRip.MKV.RM-SiFU
Size: 281MB
Download: Mediafire Part1Part2

1 comments:

Kyosingcat said...

Drama bersiri Adam&Maya yang ditayangkan kt tv3 tiap-tiap 6.30 petang dulu diilhamkan dari filem ni...hehe best kan~