U likes to click it~ click it~ She likes to click it~ click it~ Everybody likes to? CLICK IT~Tabung Kawen No.1

Assalammualaikum Bloggers :)

Ilmu Allah itu begitu luas,dan semua ilmu itu bukan hak milik mutlak kita. Jadi janganlah kita mendabik dada mengatakan akulah yg menemukan ilmu itu. Kita cuma menyampaikan :)

Di Kemaskini Pada 6 June 2010-Sebarang Komen Sila Tinggalkan di Shoutbox.TQ

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk memuatnaik iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak.

Penjual Telur yang Terlampau...18XXL


Arghhh~ Tidakkk~!! Pernah ke korang menghadapi keadaan macam kat bawah nie. Dah laa ingat bangun pagi2 nak pekena telur 3 suku dgan madu, abes stok pulak. Pastu terhegeh-hegeh pergi pasar nak beli telur. Alih-alih si penjual telur tu...hmmpfff....korang bace sendiri laa~! Kyo dah tak tahan....

Penjual Telur Di sebuah pasar tradisional.

Pembeli: "Dik, telur sekilo berapa?"

Penjual: "Telur ayam atau telur itik?"

Pembeli: "Telur ayam."

Penjual: "Telur ayam biasa atau ayam kampung?"

Pembeli: "Ayam biasa."

Penjual: "Yang tempatan atau yang import?"

Pembeli: "Yang tempatan."

Penjual: "Yang tempatannya mahu yang dari Ipoh, Kuala Selangor atau Tampin?"

Pembeli: "Yang Ipoh lah... " (Sambil terlihat kesal).

Penjual: "Mahu yang Ipoh Pusat, Barat, Timur, Utara, atau selatan?"

Pembeli: "Adik nie jual telur atau nak jalan-jalan? "

Penjual: "Maaf bang, saya penjual mee rebus kat sebelah.
Kebetulan yang jual telur pergi makan. Saya disuruh berbual dulu dengan pembeli sampai dia datang.

HaHaHaHa....Kyo dah tak tahan nak gelak sebenornye....huhu panass3x

kyosingcat.blogspot.com

4 comments:

Fiero \^o^/ said...

eh..
ini berdasarkan kisah benar kepe ni?
ahahaha
aku membayangkn si penjual telur tu adalah ko.. dan pembeli telur tu syana..
ngahahha [gelak tergolek2]

Chenta said...

Kikiki....ade jugak eh kes macam ni, siot jer kan :)

Ludfi Kamarudin said...

Sampai nak jual telur pun goreng sakan... hahaha