U likes to click it~ click it~ She likes to click it~ click it~ Everybody likes to? CLICK IT~Tabung Kawen No.1

Assalammualaikum Bloggers :)

Ilmu Allah itu begitu luas,dan semua ilmu itu bukan hak milik mutlak kita. Jadi janganlah kita mendabik dada mengatakan akulah yg menemukan ilmu itu. Kita cuma menyampaikan :)

Di Kemaskini Pada 6 June 2010-Sebarang Komen Sila Tinggalkan di Shoutbox.TQ


Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk memuatnaik iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak.

Awan Membentuk Jenazah dan Kalimah di Kota Baru. Aneh!!

KOTA BHARU - Dua anggota tentera di sini terkejut apabila terlihat kepulan awan yang berbentuk seperti jenazah yang dikafan berdekatan Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra awal pagi semalam.

Kedua-dua mereka, Penolong Pengawal Gudang Peluru, Koperal Mahiran Che Taib, 33, dan Koperal Suhaimi Mahsan, 38, dari Kem 21 Rejimen Askar Melayu Diraja (RAMD) Pengkalan Chepa di sini mendakwa melihat objek itu pada pukul 6.40 pagi.

Menurut Mahiran, dia melihat kepulan awan berbentuk aneh itu selepas menunaikan sembahyang Subuh di surau kem tersebut.

"Ketika itu saya berjalan keluar dari surau untuk meneruskan tugas di balai pengawal dan menjenguk rakan yang bertugas di menara kawalan di kem tersebut.

"Kemudian rakan saya (Suhaimi) tunjuk isyarat menggunakan tangan supaya melihat ke langit kerana terdapat objek berbentuk jenazah setinggi lebih satu meter dan ia seolah-olah sedang bergerak turun dari langit," katanya ketika ditemui di sini semalam.

Selain itu, Mahiran pula berkata, kepulan awan yang berbentuk seperti kalimah syahadah juga kelihatan di atas objek tersebut.

P/s : Setengah menggelarnya paranormal manakala yg lain anggap ia adalah kejadian alam yg biasa. Apa juga kesimpulan yg akan dibuat, ketahuilah Allah swt boleh menunjukkan kekuasaan dimana-mana dan bila-bila masa. Hanya kita ingin ambil iktibar darinya atau tidak...

Sumber-Kosmo

kyosingcat.blogspot.com