U likes to click it~ click it~ She likes to click it~ click it~ Everybody likes to? CLICK IT~Tabung Kawen No.1

Assalammualaikum Bloggers :)

Ilmu Allah itu begitu luas,dan semua ilmu itu bukan hak milik mutlak kita. Jadi janganlah kita mendabik dada mengatakan akulah yg menemukan ilmu itu. Kita cuma menyampaikan :)

Di Kemaskini Pada 6 June 2010-Sebarang Komen Sila Tinggalkan di Shoutbox.TQ

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk memuatnaik iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak.

Jika Binatang Ada Facebook. Ape Jadi?


Kalaulah binatang pon ada fb, agak-agak begini lah kowt komen-komen binatang tersebut kat STATUS yang mcm korang selalu post tu.......

Cicak : Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih...

Nyamuk : Baru habis ronda rumah Ajoi... kenyang burp, Alhamdulillah. ..

Aedes : Baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!!!

Ayam : Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh! ...

Cicak : isteriku tersepit pintu

Kucing Betina : "Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa."

Ayam : Kawan2...kalu esok guwe tak update...bererti guwe udah di goreng....I luv u all... jangan luper wat kenduri arwah untuk I yaa...

Nyamuk : Siot, sekali drug addict gua hantam daaaa. Gua positif HIV AIDS... uwaaaaaaa

Cicak : Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap ... baru beli videocam baru ...

Kucing : Baru je add awek sebelah umah... keturunan PARSI beb!!!

Tikus : Operasi malam ni... selongkar kitchen kabinet... sape nak ikot?

Katak : malam ni nk wat konsert la..da lama x ujan ni..hangat oii..

Ular : rasa mcm nk makan lauk telo la malam ni..mana nk cari ek..

Anjing : Aku tension bila ada mat rempit berkumpul tepi rumah aku tiap malam. Nak tido pun x senang hanjeng punya orang.

Kuda : Patah kaki, Rider aku bangang salah timing bila nak lompat pagar, sekarang rehat kat kandang.

Kura-Kura : Aku sakit hati bila bini aku berjalan. Lembab mcm siput babi

Siput Babi : Aku sakit hati bila bini aku bergerak. Lembab mcm kura2

Gagak : Tadi jumpa ayam KFC. Jangan jeles

Burung Kakak Tua : Penat betul nk ubah stigma masyarakat. Walaupun aku Burung Kakak Tua, tapi aku burung Jantan!!!

Babi Hutan : Susah betul nak cari makanan halal sekarang ni.

Kera : semalam GF aku bagi bunga. Sedap jugak kunyah.

Tikus : Aku makan mee goreng mamak kat Al Naz maju@precint 9. Meh la join sekali.

Lalat : Asyik hurung bangkai je. Alhamdulillah hari ni jumpa nasi bungkus.

Sotong : Aku bengang bila tapak sulaiman ejek aku si lembut

Kucing : Update petang karang tepat jam 5.00pm slow ngendap ala2 pink panther nyurik ikan bawal kepunyaan kak lela majnun...

Lipas : Merasmikan pengunaan kepak baru sekali bila dikembangkn. ..gerun tengok mmber aku kene tarik dgn jeli2 panjang kepunyaan cik cicak..eee seram nyeee....

Itik Serati : Hahahhaa lawak2 ayam serama tu ade hati jalan tersengguk2. ...nk tiru aku le tu.. lol....

Ikan Laga : Boring sey, duduk sorang2 dalam tangki ni.

Ikan Parang : Kurang asam punya manusia, letak gambar aku kat depan bekas keropok

Ikan Jerung : Kenapa x de sorang pun nak add/approve aku. :-(

Ikan Sepat : Terkenang jiran sebelah yang dah dijadikan ikan pekasam. Al Fatihah

Ikan Bilis : Wah ramainya kawan kita. Tahniah remy, ko kawan aku yang ke 5000.

Ikan Arowana : Cantik tak sisik I? Cantik kan ?

Ikan Mas Koki : Macam mana nak kurus nie?

Udang : Nasib baik aku xde tulang, xde la sakit badan..

Sotong : Trauma la aku bile dengaar perkataan 'salut tepung'..

kyosingcat.blogspot.com

9 comments:

Ini ialah Alia Fazlin. said...

hahahahahahaha.
kalau barang-barang kat rumah,
kerusi meje baju tilam bantal dan segalenye pun ade facebook mcm mane ye.

kerusi : kaki aku patah satu. selamat tinggal dunia.

meja : tuan aku tumpahkan kari atas aku. panas. melecur tahap 8.

jamban : aku busuk. nak mandi dulu.


hahahhahahahahha.

best entry ni !

Amir Izzat said...

hahaha... lawak2..bahaya la kalau ada..tpai best gak.sebab kita dapat tahu apa diorag buat...kih3

~Ann~ said...

gila lu beb, siap tau lagi apa kata binatang2 tu ek.. hahahaha. aku ceria kejap baca.. haha

zuana's dear diary said...

aha lau diorang der facebook tiap2 ari update status n chatting... ahahah dah xder masa nk wat keje binatang lg... berkokok,.hisap darah,. ahahaha

Cik Angah said...

hahaha.. xdapat bayangkan..

saksikan ZOO di pawagam terdekat anda 1 julai nnti


pun ade binatang bercakap gak~

ngeeee~

Diana said...

heheheheh... ya Allah..kelakarnya post ni... malu dah gelak sorang2 depan laptop. hehe :D