U likes to click it~ click it~ She likes to click it~ click it~ Everybody likes to? CLICK IT~Tabung Kawen No.1

Assalammualaikum Bloggers :)

Ilmu Allah itu begitu luas,dan semua ilmu itu bukan hak milik mutlak kita. Jadi janganlah kita mendabik dada mengatakan akulah yg menemukan ilmu itu. Kita cuma menyampaikan :)

Di Kemaskini Pada 6 June 2010-Sebarang Komen Sila Tinggalkan di Shoutbox.TQ

Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah! Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk memuatnaik iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak.

Ubat Percuma Kepada Iblis


Ada satu kitab menyatakan bahawa syaitan itu juga sering mengalami sakit-sakit dan patah riuk kaki dan tangannya.Walaupun seteruk mana pun penyakitnya dan patah kakinya,namun ade sejenis ubat yg membantu memulihkan penyakitnya.Boleh katakan setiap hari syaitan dan iblis mengalami patah kaki dan tangan yg serius dan boleh dimasukkan ke wad ICU.

Namun kita sebagai umat islam juga telah bersimpati dgn nasib iblis dan syaitan dan telah menghulurkan ubat secara percuma kepada mereka yg dilaknat. Ishhh3x.

Di pendekkan cerita, suatu hari bapa iblis telah mengarahkan anaknya pergi mengganggu umat islam yg baru hendak solat di masjid, apabila sampai sahaja di masjid, si anak-anak iblis ini sudah bersedia untuk menghasut dan melalaikan para jemaah. Tiba-tiba berkumandanglah azan, maka larilah iblis lintang pukang sambil terlanggar bukit,pokok besar dan seumpamanya dan mereka lari sehingga tak terdengar lagi di telinga mereka laungan azan.

Maka iblis tadi meraung sakit kerana cedera parah, patah tangan, kaki dan sebagainya. Datanglah bapak mereka dan mengarahkan bahawa hannya ade satu saje ubat yg boleh menyembuhkan kembali kecederaan parah mereka, lalu menyuruh mereka pergi ke rumah orang islam dan carilah air kencing orang yang kencing berdiri dan sapulah ke tempat yang luka cedera parah. Sepantas kilat, mereka mencari org Islam yg kencing berdiri dan serta merta penyakit mereka sembuh.

Kesimpulannya, orang kencing berdiri inilah yg menjadi punca iblis sentiasa sihat dan segar bugar . Oleh itu, jangan kencing berdiri…Melainkan u all~ nak jadi supplier ubat-ubatan kat setan..hehee

kyosingcat.blogspot.com

8 comments:

ardinihumaira said...

err... kaum hawa biasanya jarang berbuat demikian.. tapi kaum adam kebiasaannya berbuat begitu bukan? :'(


Si Comel Makan Dodol | Cute!

Kyosingcat said...

Errr....kaum adam, most of the time kowt. Tapi blom terlambat utk berubah. Keputusan di tangan anda, hehee.

masturah idrus said...

time skolah dulu cikgu bio penah cakap

"yang jantan2 ni kencing lah berdiri kalo korang nak dapat sakit"

yg kencing berdiri dpt sakit. si iblis plak dapat ubat.. ish3

hakimfaridzul said...

owh!!!
thanx for the info!!!
lepas ni nak cangkung la!
hak3!!!
kantoi!!!
larikkk!!!

Fiero \^o^/ said...

wahh~
ayam pulak camne??
adekah ayam kencing berdiri?
haha

debab cute said...

wahhhh lepas ni sumer toilet dh sama ar..ahahhha..panggggg

sah90 said...

HUhu...
Dashyat + pengotor ye syaitan ni..
Syukur sebab Nabi Muhammad s.a.w. ajar kita buang air dalam keadaan duduk..:D